Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Od reakcji do relacji : praktyka CRM : na przykładach z branży telekomunikacyjnej

Tytuł:
Od reakcji do relacji : praktyka CRM : na przykładach z branży telekomunikacyjnej
Autorzy:
Powałka, Jacek
Temat:
Przedsiębiorstwo
Rynek (ekonomia)
Współtwórcy:
Gładykowski, Wojciech. Redakcja
Tytuł pełny:
Od reakcji do relacji : praktyka CRM : na przykładach z branży telekomunikacyjnej / Jacek Powałka
Szukaj w:
Personel i Zarządzanie. - 2006, nr 1, s. 36-39
Hasło główne:
Powałka, Jacek
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00827nai|a22001937i|4500
001 0781900316941
003 WA 926
005 20220328200408.4
008 080712s2006####||||||||r#####00####|||#|
035 %a IDArtykulu1130
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN
100 1 %a Powałka, Jacek.
245 1 0 %a Od reakcji do relacji : %b praktyka CRM : na przykładach z branży telekomunikacyjnej / %c Jacek Powałka.
650 9 %a Przedsiębiorstwo
650 9 %a Rynek (ekonomia)
700 1 # %a Gładykowski, Wojciech. %e Redakcja
773 0 %i // %t Personel i Zarządzanie. - %g 2006, nr 1, s. 36-39 %w (WA 926)0781900316932 %x 1641-0793
856 4 0 %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0781900316941 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b bdl (10/05/2006 14:30:31) %d bdl (10/05/2006 14:28:22) %r 2006 %c prolib (28/03/2022 ; 650)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies