Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

CRM - technologia i czynnik ludzki : czyli jak zarządzanie relacjami z klientami poprawia zyskowność firmy

Tytuł:
CRM - technologia i czynnik ludzki : czyli jak zarządzanie relacjami z klientami poprawia zyskowność firmy
Autorzy:
Guzik, Marcin
Temat:
Przedsiębiorstwo
Rynek (ekonomia)
Współtwórcy:
Gładykowski, Wojciech. Redakcja
Tytuł pełny:
CRM - technologia i czynnik ludzki : czyli jak zarządzanie relacjami z klientami poprawia zyskowność firmy / Marcin Guzik
Szukaj w:
Personel i Zarządzanie. - 2006, nr 1, s. 32-34
Hasło główne:
Guzik, Marcin
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00849nai|a22001937i|4500
001 0781900316934
003 WA 926
005 20220328200405.3
008 080712s2006####||||||||r#####00####|||#|
035 %a IDArtykulu1129
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN
100 1 %a Guzik, Marcin.
245 1 0 %a CRM - technologia i czynnik ludzki : %b czyli jak zarządzanie relacjami z klientami poprawia zyskowność firmy / %c Marcin Guzik.
650 9 %a Przedsiębiorstwo
650 9 %a Rynek (ekonomia)
700 1 # %a Gładykowski, Wojciech. %e Redakcja
773 0 %i // %t Personel i Zarządzanie. - %g 2006, nr 1, s. 32-34 %w (WA 926)0781900316932 %x 1641-0793
856 4 0 %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0781900316934 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b bdl (10/05/2006 14:26:31) %d bdl (10/05/2006 14:22:50) %r 2006 %c prolib (28/03/2022 ; 650)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies