Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauczyciel jako badacz własnej praktyki, czyli o tym, czego teoretycy nie mogą dać praktykom

Tytuł:
Nauczyciel jako badacz własnej praktyki, czyli o tym, czego teoretycy nie mogą dać praktykom
Autorzy:
Żylińska, Marzena
Temat:
Nauczyciele języków
Tytuł pełny:
Nauczyciel jako badacz własnej praktyki, czyli o tym, czego teoretycy nie mogą dać praktykom / Marzena Żylińska
Szukaj w:
Języki Obce w Szkole. - 2006, nr 5, s. 30-36
Hasło główne:
Żylińska, Marzena
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00736nai|a22001697i|4500
001 0781900312849
003 WA 926
005 20170113200205.8
008 080712s2006####||||||||r#####00####|||#|
035 %a IDArtykulu7001
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN
100 1 %a Żylińska, Marzena.
245 1 0 %a Nauczyciel jako badacz własnej praktyki, czyli o tym, czego teoretycy nie mogą dać praktykom / %c Marzena Żylińska.
650 9 %a Nauczyciele języków
773 0 %i // %t Języki Obce w Szkole. - %g 2006, nr 5, s. 30-36 %w (WA 926)0781900312673 %x 0446-7965
856 4 0 %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0781900312849 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b em (07/02/2007 13:15:34) %d em (07/02/2007 13:13:59) %r 2006

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies