Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy można wierzyć reklamie?

Tytuł:
Czy można wierzyć reklamie?
Temat:
Reklama
Psychologia
Metodologia
Tytuł pełny:
Czy można wierzyć reklamie?
Szukaj w:
Głos Nauczycielski. - 2007, nr 33, s. 4
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00762nai|a22001817i|4500
001 0781900312017
003 WA 926
005 20210415200822.6
008 080712s2007####||||||||r#####00####|||#|
035 %a IDArtykulu14669
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN
245 0 0 %a Czy można wierzyć reklamie?.
650 9 %a Reklama
650 9 %a Psychologia
650 9 %a Metodologia
773 0 %i // %t Głos Nauczycielski. - %g 2007, nr 33, s. 4 %w (WA 926)0781900311797 %x 0017-1263 [od 1988 roku]
856 4 0 %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0781900312017 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mw3 (05/09/2007 09:06:06) %d mw3 (05/09/2007 09:05:19) %r 2007 %c MJ (02/03/2021 ; 650+) %c MJ (02/03/2021 ; 650-) %c MJ (15/04/2021 ; 650+) %c MJ (15/04/2021 ; 650-)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies