Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozumienie tekstu naukowego w kontekście analizy statystycznej wyników egzaminów wstępnych na studia pedagogiczne w Uniwersytecie Gdańskim

Tytuł:
Rozumienie tekstu naukowego w kontekście analizy statystycznej wyników egzaminów wstępnych na studia pedagogiczne w Uniwersytecie Gdańskim
Autorzy:
Kruk, Jolanta (dydaktyka)
Penkowska, Grażyna
Temat:
Czytanie ze zrozumieniem
Egzaminy do szkół wyższych
Tytuł pełny:
Rozumienie tekstu naukowego w kontekście analizy statystycznej wyników egzaminów wstępnych na studia pedagogiczne w Uniwersytecie Gdańskim / Jolanta Kruk, Grażyna Penkowska
Szukaj w:
Forum Oświatowe. - 2007, [t.] 2, s. 43-54
Hasło główne:
Kruk, Jolanta (dydaktyka)
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00894nai|a22001937i|4500
001 0781900311303
003 WA 926
005 20170113200126.7
008 080712s2007####||||||||r#####00####|||#|
035 %a IDArtykulu17795
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN
100 1 %a Kruk, Jolanta %c (dydaktyka).
245 1 0 %a Rozumienie tekstu naukowego w kontekście analizy statystycznej wyników egzaminów wstępnych na studia pedagogiczne w Uniwersytecie Gdańskim / %c Jolanta Kruk, Grażyna Penkowska.
650 9 %a Czytanie ze zrozumieniem
650 9 %a Egzaminy do szkół wyższych
700 1 # %a Penkowska, Grażyna.
773 0 %i // %t Forum Oświatowe. - %g 2007, [t.] 2, s. 43-54 %w (WA 926)0781900311273 %x 0867-0323
856 4 0 %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0781900311303 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b bdl1 (17/01/2008 08:29:33) %d bdl1 (17/01/2008 08:31:09) %r 2007

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies