LDR |
|
|
01998cam|a2200493#i#4500 |
001 |
|
|
0781900302738 |
003 |
|
|
WA 926 |
005 |
|
|
20200213112605.2 |
008 |
|
|
080712s2002####pl#||||gr|||||000#||pol#| |
020 |
|
|
%a 8373081372 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a IDWydania28862 |
040 |
|
|
%a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 |
046 |
|
|
%k 2002 |
080 |
|
|
%a 372.861.6 |
100 |
1 |
|
%a Stypułkowski, Cezary. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Wychowanie zdrowotne w nauczaniu przedmiotowym : %b propozycje metodyczne dla nauczycieli / %c Cezary Stypułkowski. |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
|
|
%a Kraków : %b Oficyna Wydawnicza Impuls, %c 2002. |
300 |
|
|
%a 356, [3] s. ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 1. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 2. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 3. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 4. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 5. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 6. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Gimnazja |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Licea |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Edukacja prozdrowotna |
650 |
|
9 |
%a Ścieżki edukacyjne |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Medycyna i zdrowie |
710 |
2 |
# |
%a Oficyna Wydawnicza Impuls. %e Wydawca |
856 |
4 |
0 |
%u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0781900302738 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 83-7308-137-2 %q (oprawa miękka) |
981 |
1 |
|
%a 372.861.6 |
990 |
|
|
%a Podręczniki, programy i materiały pomocnicze dla nauczycieli |
999 |
|
|
%b bz (21/12/2004 11:55:29) %c AS3 (28/05/2008 15:18:46) %d AK3 (13/02/2020) %c jm2 (11/10/2010 ; 008, 260, 300, 920) %c mw3 (12/10/2010) %c AK3 (13/02/2020 ; 000, 020, 040, 046+, 100, 250+, 336+, 337+, 338+, 380+, 385+, 388+, 650, 658+, 710+, 920, 990+) %r 2002 |