LDR |
|
|
01996cam|a2200457#i#4500 |
001 |
|
|
0781900248853 |
003 |
|
|
WA 926 |
005 |
|
|
20210129143755.9 |
008 |
|
|
080711s2006####pl#||||g#|||||000#||pol#| |
020 |
|
|
%a 837241467X %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a IDWydania49231 |
040 |
|
|
%a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926 %d WA 926 |
046 |
|
|
%k 2006 |
080 |
|
|
%a 372.857/.859 |
080 |
|
|
%a 372.850.4](075.8) |
100 |
1 |
|
%a Fleszar, Ewa. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Dydaktyka biologii i ochrony środowiska : %b przewodnik dydaktyczny / %c Ewa Fleszar ; Uniwersytet Szczeciński. |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
|
|
%a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2006. |
300 |
|
|
%a 261 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
504 |
|
|
%a Bibliografia także przy ćwiczeniach. |
650 |
|
9 |
%a Edukacja ekologiczna |
650 |
|
9 |
%a Nauczanie |
650 |
|
9 |
%a Biologia |
655 |
|
9 |
%a Podręcznik |
658 |
|
|
%a Biologia |
658 |
|
|
%a Ochrona środowiska |
710 |
2 |
# |
%a Uniwersytet Szczeciński. %e Instytucja sprawcza |
710 |
2 |
# |
%a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %e Wydawca |
856 |
4 |
0 |
%u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0781900248853 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 83-7241-467-X %q (oprawa miękka) |
981 |
1 |
|
%a 372.857/.859:372.850.4](075.8) |
990 |
|
|
%a Podręczniki, programy i materiały pomocnicze dla nauczycieli |
999 |
|
|
%b jb (07/09/2007 15:12:16) %c UF (10/09/2007 12:13:09) %d AK3 (29/01/2021) %c mg (12/08/2011 ; 000, 008, 040, 100-, 100+, 504, 710-, 710+, 920) %c az2 (19/08/2011 ; 040) %c jb (09/05/2013 ; 000, 008, 040, 504) %c AK3 (29/01/2021 ; 020, 046+, 100, 250+, 300, 336+, 337+, 338+, 380+, 385+, 388+, 504, 655, 658+, 710, 710+, 920, 990+) %r 2006 |