Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Bezradność intelektualna w szkole

Tytuł:
Bezradność intelektualna w szkole
Autorzy:
Sędek, Grzegorz
Temat:
Niepowodzenia szkolne
Psychologia poznawcza
Uczniowie
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Rok wydania:
1995
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Instytutu Psychologii
ISBN:
8385459227
Opis fizyczny:
184 strony : ilustracje ; 24 cm
Współtwórcy:
Polska Akademia Nauk. Instytut Psychologii. Wydawnictwo. Wydawca
Tytuł pełny:
Bezradność intelektualna w szkole / Grzegorz Sędek
Uwagi:
Bibliografia na stronach 175-184
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Monografia
Raport z badań
Typ zawartości:
Tekst
Typ mediów:
Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
Wolumin
Hasło główne:
Sędek, Grzegorz
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02075cam#a2200409###4500
001 0781900242589
003 WA 926
005 20200908145203.8
008 200908s1995####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8385459227 %q (oprawa miękka)
040 %a Pozn PBP/LM %c Pozn PBP/LM %d Pozn PBP/KO %e PNN %d WA 926
046 %k 1995
100 1 %a Sędek, Grzegorz. %e Autor
245 1 0 %a Bezradność intelektualna w szkole / %c Grzegorz Sędek.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Instytutu Psychologii, %c 1995.
300 %a 184 strony : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 1989-2000
388 1 %a 1901-2000
504 %a Bibliografia na stronach 175-184.
520 # %a W monografii autor omawia zagadnienia psychologicznego programu testowania trafności informacyjnego modelu wyuczonej bezradności. Wskazuje na źródła szkolnych kłopotów uczniów. Z przeprowadzonych badań wnioskuje, że bezradność intelektualna w szkole wynika z niskich osiągnięć szkoły a rozwija się pod wpływem dydaktycznie błędnego stylu nauczania i wadliwej strategii programowej, które narażają uczniów na doświadczenie niemożności zrozumienia szkolnej wiedzy.
650 9 %a Niepowodzenia szkolne
650 9 %a Psychologia poznawcza
650 9 %a Uczniowie
655 9 %a Monografia
655 9 %a Raport z badań
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
710 2 # %a Polska Akademia Nauk. %b Instytut Psychologii. %b Wydawnictwo. %e Wydawca
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/site/recorddetail/0781900242589 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-85459-22-7 %q (oprawa miękka)
990 %a Pedagogika
999 %b il (19/05/2008 11:15:59) %d EW (08/09/2020) %c dww (08/11/2010 ; 650, 920) %c EW (08/09/2020) %c EW (08/09/2020 ; 000, 008, 015-, 020, 035-, 040, 300, 650, 650-, 655, 655+, 710, 920, 990+) %c EW (08/09/2020 ; 008-, 008+) %r 1995

W monografii autor omawia zagadnienia psychologicznego programu testowania trafności informacyjnego modelu wyuczonej bezradności. Wskazuje na źródła szkolnych kłopotów uczniów. Z przeprowadzonych badań wnioskuje, że bezradność intelektualna w szkole wynika z niskich osiągnięć szkoły a rozwija się pod wpływem dydaktycznie błędnego stylu nauczania i wadliwej strategii programowej, które narażają uczniów na doświadczenie niemożności zrozumienia szkolnej wiedzy.

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
WZGC 98011
Sygnatura:
GCWYP 98011
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZGC 135992
Sygnatura:
GCWYP 135992
Położenie:
GCWYP
Uwagi do stanu fizycznego:
plamy, ołówek
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZGC 136139
Sygnatura:
GCWYP 136139
Położenie:
GCWYP
Uwagi do stanu fizycznego:
długopis, ołówek
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZZY 41837
Sygnatura:
ZYWYP 41837
Położenie:
ZYWYP
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies